Ga naar de inhoud
Radboud Universiteit

Studiegidsen
Faculteit der Medische Wetenschappen, 2022-2023
  • English
  • Studentenportal
Zoek in de site...
MENU
  • Home
  • BachelorBachelor
    • Geneeskunde 2022-2023Geneeskunde 2022-2023
      • Algemene informatieAlgemene informatie
        • Bachelorprogramma op hoofdlijnen
        • Onderwijskundige uitgangspunten
        • Inschrijven voor onderwijs
        • Praktijkervaring, leeromgeving, coaching en projecten
        • Master Geneeskunde
        • Vervolgopleidingen
        • Adviesboekenlijst
        • Studiebenodigdheden
        • Radboud Honours Academy
        • Studiebegeleiding
        • Opleidingscommissie
        • Studeren in het buitenland
        • Studenten Informatiepunt (StIP)
        • Studievereniging - Medische Faculteitsvereniging Nijmegen (MFVN)
        • Facultaire Studentenraad (FSR)
        • Studenten Organisatie voor Onderwijs en Studie (SOOS)
        • Ko-Raad
        • Begin introductiecommissie
        • IFMSA-Nijmegen
      • ProgrammaProgramma
        • Overzicht Geneeskunde jaar 1Overzicht Geneeskunde jaar 1
          • MED-RADAR-NL
        • Overzicht Geneeskunde jaar 2
        • Overzicht Geneeskunde jaar 3
        • MinorenMinoren
          • MED-MIN01: Efficacy and safety of drugs
          • MED-MIN02: Visualizing health and disease
          • MED-MIN03: Translational cardiovascular research
          • MED-MIN04: Cancer mechanisms and Immune defense
          • MED-MIN05: Moving questions: introduction to CHMS
          • MED-MIN06: Global health & infectious diseases
          • MED-MIN08: Research technologies in cancer, immunology and diagnostics
          • MED-MIN10: Diagnostics & molecular research in kidney disease
          • MED-MIN12: Assessment of Surgical Innovation
          • MED-MIN13: Medical biotechnology towards clinical practice
          • MED-MIN14: Neuroscience of stress-related psychopathology
          • MED-MIN16: Translational neuroscience
          • MED-MIN17: Biomedical Research Methods- Premaster minor
          • MED-MIN18: Hemato-Oncology: From Concept to Cure
          • MED-MIN19: Clinical Exercise Physiology
          • MED-MIN21: Breast cancer; biology, treatment, patient
          • MED-MIN22: Hemostasis; a delicate balance!
          • MED-MIN23: Pediatric Infectious Diseases & Immunity
          • MED-MIN25: Sustainable healthcare improvement: principles and practice
          • MED-MIN27: Genomics research – From molecule to population
          • MED-MIN28: Human embryology in perspective
          • MED-MIN29: Control of Infectious Diseases
          • MED-MIN30: Challenges of a future healthy healthcare system
          • Minor Data Science
        • Klinische minorenKlinische minoren
          • MED-MINK01: Medical Humanities: mens in geneeskunde
          • MED-MINK03: Oncologie in beeld
          • MED-MINK04: Neurorevalidatie - de mens als geboren aanpasser
          • MED-MINK05 Bloeddruk hoog, bloeddruk laag
          • MED-MINK06: Buiten de grenzen van curatieve zorg
          • MED-MINK07: Klinische immunologie: puzzelen van bench tot bedside
          • MED-MINK09: Het fascinerende brein; een multidisciplinaire verdieping in de pathologie van de hersenen
          • MED-MINK10: Hart voor de acute geneeskunde
          • MED-MINK13: Beter beslissen is beter dokteren
          • MED-MINK14: Medisch leiderschap
          • MED-MINK15: Dokter, het is toch niet erfelijk?
          • MED-MINK16: Clinical infectious diseases and global health
          • MED-MINK17: Kwetsbare groepen
          • MED-MINK18 Klinische farmacologie en toxicologie
          • MED-MINK19: Het kind in nood van klein tot groot
          • MED-MINK20: Snijdende specialismen
          • MED-MINK21: Healthcare communication, management and organisation
          • MED-MINK22: Verlos & Gyn: de vrouw bezien
          • MED-MINK23: Transgenderzorg: van jong tot oud
        • De Vrije keuzeruimteDe Vrije keuzeruimte
          • Semester 1Semester 1
            • MED-KANA6 Borst, buik en bekken anatomie
            • MED-KANA7 Van brein naar spier
            • MED-KANA8 Embryologie borst, buik en bekken
            • MED-KANA9 Embryologie van brein naar spier
            • MED-KBCH6A Ziektepreventie én vertraging van veroudering met een pil: is dat mogelijk?
            • MED-KCELB1A Cell migration in health and disease
            • MED-KCNS2A Learn how to learn
            • MED-KCNS4 Early Life: The Key to Preventing Lifelong Physical and Mental Disease
            • MED-KELG1A Dokteren voor beginners
            • MED-KELG5 Familiaal geweld
            • MED-KELG8 Gezondheid en recht
            • MED-KELG9 Contextgebonden zorg: hoe werkt dat nou?
            • MED-KELG10 Op weg naar Vitaliteit; handvatten voor een gelukkig leven
            • MED-KFYS4A Mens en microbiota: een superorganisme?
            • MED-KFYS5 Nierziekten en het belang van ionkanalen
            • MED-KFYS18 Voeding en gezondheid 1 (A+B)
            • MED-KFYS19 Voeding en gezondheid 2 (C+D)
            • MED-KGB1A Global health
            • MED-KGEN1 Dokter, het is toch niet erfelijk? De praktijk van klinische genetische counseling.
            • MED-KGEN2 My family. Een individuele kijk op de patient en zijn/haar familie
            • MED-KGEN3 Biobanking
            • MED-KGEN5 Commerciële Health Check: vloek of zege
            • MED-KINFA1 Student company
            • MED-KIQH7 Ethiek van de maakbare mens
            • MED-KLABGK1 Integratie van wetenschap in de kliniek van de aandoeningen van de ijzerstofwisseling
            • MED-KMDL1 Wat een (bio)medicus moet weten over eten. Over een gezonde voeding en de veranderde behoefte bij ziekte
            • MED-KPSY2 Omgaan met moeilijke mensen. Maak kennis met je eigen psychologische en gender-culturele interactiestijlen en leer omgaan met moeilijk te hanteren gedrag
            • MED-KPSY4 Mindfulness voor (bio)medische professionals
            • MED-KRAD1 Echografie: techniek, anatomie en de praktijk
            • MED-KRIL3 Science presenting
            • MED-KRSC-A Organiseren Radboud Student Conference
          • Semester 2Semester 2
            • MED-KANA6 Borst, buik en bekken anatomie
            • MED-KANA7 Van brein naar spier
            • MED-KANA8 Embryologie borst, buik en bekken
            • MED-KANA9 Embryologie van brein naar spier
            • MED-KANA10 Verbindingen in het brein: hersendissectie van de witte stof
            • MED-KANA11 Anatomie van hoofd en hals
            • MED-KBCH1 De fascinatie van moleculen / K3
            • MED-KBCH1-2 De fascinatie van moleculen / K4
            • MED-KBCH5 Stem cells, Organoïden en Organs-on-Chips
            • MED-KCNS1A Introduction to brain research in humans
            • MED-KCNS3 De kijk van de patiënt, de neurowetenschapper en psychiater op drugsverslaving
            • MED-KELG1A Dokteren voor beginners / K3
            • MED-KELG1A-2 Dokteren voor beginners / K4
            • MED-KELG3 Urineweginfecties en SOA
            • MED-KELG6 Leefstijl
            • MED-KELG8 Gezondheid en recht
            • MED-KELG10 Op weg naar vitaliteit: handvatten voor een gelukkig leven
            • MED-KFARM1 Drugs and the brain
            • MED-KFARM2A Molecular pharmacology in drug design
            • MED-KFYS18 Voeding en gezondheid 1 (A+B)
            • MED-KFYS19 Voeding en gezondheid 2 (C+D)
            • MED-KFYS20 Voeding en Sport
            • MED-KGEN2 My family
            • MED-KHEV2A 'Meten is weten'
            • MED-KHEV9 Journal club medical research
            • MED-KHEV9-2 Journal club medical research
            • MED-KIQH6 Hoe werkt het zorgstelsel?
            • MED-KMDL1 Wat een (bio)medicus moet weten over eten
            • MED-KNCH1 Inleiding in de neurochirurgie
            • MED-KNCH1-2 inleiding in de neurochirurgie / K4
            • MED-KNEU1 De ziekte van Parkinson in een breder perspectief
            • MED-KPSY2 Omgaan met moeilijke mensen
            • MED-KPSY4 Mindfulness voor (bio)medische professionals / K3
            • MED-KPSY4-2 Mindfulness voor (bio)medische professionals / K4
            • MED-KRAD2 Artificial intelligence for health / K3
            • MED-KRAD3 Onderwijs over Radiologische Anatomie in de 21ste eeuw
            • MED-KREV1 Bewegingsanalyse en klinisch redeneren
            • MED-KRSC1 Een hoorcollege maken en geven voor meerdere generaties tijdens de jaarafsluiting
            • MED-KIC1 Planetairy Health/duurzaamheid
      • ProceduresProcedures
        • Algemene afspraken en gedragsregels
        • Aanmelden voor onderwijsAanmelden voor onderwijs
          • Stappenplan aanmelding in Osiris
          • Inschrijftermijnen
          • Cursussen jaar 1
          • Cursussen jaar 2
          • Cursussen jaar 3
          • Bijzonderheden Klinische Vraagstukken jaar 2 en 3
          • Ingangseisen
          • Herhalen van cursussen
          • Toetsinschrijving
          • Coachgroepindeling en rooster
        • Rooster - My TimetableRooster - My Timetable
          • Rooster zoeken in My Timetable
          • Geneeskunde Jaar 1
          • Geneeskunde Jaar 2
          • Geneeskunde Jaar 3
          • Onderwijs herhalen
          • Koppelen van rooster aan agenda
        • Infectiepreventie en vaccinatie
        • Voortgangstoets
        • Onderwijs-en examenregeling
        • Examencommissie
        • Bindend studieadvies
      • Toelating en selectie
    • Biomedische Wetenschappen 2022-2023Biomedische Wetenschappen 2022-2023
      • Algemene informatieAlgemene informatie
        • Bachelorprogramma op hoofdlijnen
        • Onderwijskundige uitgangspunten
        • Inschrijven voor onderwijs
        • Praktijkervaring, leeromgeving, coaching en projecten
        • Pre-Master Biomedical Sciences
        • Adviesboekenlijst
        • Studiebenodigdheden
        • Radboud Honours Academy
        • Studiebegeleiding
        • Opleidingscommissie
        • Studeren in het buitenland
        • Studenten Informatiepunt (StIP)
        • Studievereniging - Medische Faculteitsvereniging Nijmegen (MFVN)
        • Facultaire Studentenraad (FSR)
        • Studenten Organisatie voor Onderwijs en Studie (SOOS)
        • Begin introductiecommissie
      • ProgrammaProgramma
        • Overzicht Biomedische Wetenschappen jaar 1Overzicht Biomedische Wetenschappen jaar 1
          • RADAr
        • Overzicht Biomedische Wetenschappen jaar 2
        • Overzicht Biomedische Wetenschappen jaar 3
        • MinorenMinoren
          • MED-MIN01: Efficacy and safety of drugs
          • MED-MIN02: Visualizing health and disease
          • MED-MIN03: Translational cardiovascular research
          • MED-MIN04: Cancer mechanisms and Immune defense
          • MED-MIN05: Moving questions: introduction to CHMS
          • MED-MIN06: Global health & infectious diseases
          • MED-MIN08: Research technologies in cancer, immunology and diagnostics
          • MED-MIN10: Diagnostics & molecular research in kidney disease
          • MED-MIN12: Assessment of Surgical Innovation
          • MED-MIN13: Medical biotechnology towards clinical practice
          • MED-MIN14: Neuroscience of stress-related psychopathology
          • MED-MIN16: Translational neuroscience
          • MED-MIN17: Biomedical Research Methods- Premaster minor
          • MED-MIN18: Hemato-Oncology: From Concept to Cure
          • MED-MIN19: Clinical Exercise Physiology
          • MED-MIN21: Breast cancer; biology, treatment, patient
          • MED-MIN22: Hemostasis; a delicate balance!
          • MED-MIN23: Pediatric Infectious Diseases & Immunity
          • MED-MIN25: Sustainable healthcare improvement: principles and practice
          • MED-MIN27: Genomics research – From molecule to population
          • MED-MIN28: Human embryology in perspective
          • MED-MIN29: Control of Infectious Diseases
          • MED-MIN30: Challenges of a future healthy healthcare system
          • Minor Data Science
        • KOBAKOBA
          • MED-B3KOB: Advanced data analysis and programming
          • MED-B3KOE: Science in action, philosophy & the dynamics of science
          • MED-B3KOF: From mice to men: translating animal research into clinical benefit
          • MED-B3KOG: Popular science writing
          • MED-B3KOH: Consultancy
        • BachelorstageBachelorstage
          • MED-B3WR: Bachelor writing
        • De Vrije keuzeruimteDe Vrije keuzeruimte
          • Semester 1Semester 1
            • MED-KANA6 Borst, buik en bekken anatomie
            • MED-KANA7 Van brein naar spier
            • MED-KANA8 Embryologie borst, buik en bekken
            • MED-KANA9 Embryologie van brein naar spier
            • MED-KBCH6A Ziektepreventie én vertraging van veroudering met een pil: is dat mogelijk?
            • MED-KCELB1A Cell migration in health and disease
            • MED-KCNS2A Learn how to learn
            • MED-KCNS4 Early Life: The Key to Preventing Lifelong Physical and Mental Disease
            • MED-KELG1A Dokteren voor beginners
            • MED-KELG5 Familiaal geweld
            • MED-KELG8 Gezondheid en recht
            • MED-KELG9 Contextgebonden zorg: hoe werkt dat nou?
            • MED-KELG10 Op weg naar Vitaliteit; handvatten voor een gelukkig leven
            • MED-KFYS4A Mens en microbiota: een superorganisme?
            • MED-KFYS5 Nierziekten en het belang van ionkanalen
            • MED-KFYS18 Voeding en gezondheid 1 (A+B)
            • MED-KFYS19 Voeding en gezondheid 2 (C+D)
            • MED-KGB1A Global health
            • MED-KGEN1 Dokter, het is toch niet erfelijk? De praktijk van klinische genetische counseling.
            • MED-KGEN2 My family. Een individuele kijk op de patient en zijn/haar familie
            • MED-KGEN3 Biobanking
            • MED-KGEN5 Commerciële Health Check: vloek of zege
            • MED-KINFA1 Student company
            • MED-KIQH7 Ethiek van de maakbare mens
            • MED-KLABGK1 Integratie van wetenschap in de kliniek van de aandoeningen van de ijzerstofwisseling
            • MED-KMDL1 Wat een (bio)medicus moet weten over eten. Over een gezonde voeding en de veranderde behoefte bij ziekte
            • MED-KPSY2 Omgaan met moeilijke mensen. Maak kennis met je eigen psychologische en gender-culturele interactiestijlen en leer omgaan met moeilijk te hanteren gedrag
            • MED-KPSY4 Mindfulness voor (bio)medische professionals
            • MED-KRAD1 Echografie: techniek, anatomie en de praktijk
            • MED-KRIL3 Science presenting
            • MED-KRSC-A Organiseren Radboud Student Conference
          • Semester 2Semester 2
            • MED-KANA6 Borst, buik en bekken anatomie
            • MED-KANA7 Van brein naar spier
            • MED-KANA8 Embryologie borst, buik en bekken
            • MED-KANA9 Embryologie van brein naar spier
            • MED-KANA10 Verbindingen in het brein: hersendissectie van de witte stof
            • MED-KANA11 Anatomie van hoofd en hals
            • MED-KBCH1 De fascinatie van moleculen / K3
            • MED-KBCH1-2 De fascinatie van moleculen / K4
            • MED-KBCH5 Stem cells, Organoïden en Organs-on-Chips
            • MED-KCNS1A Introduction to brain research in humans
            • MED-KCNS3 De kijk van de patiënt, de neurowetenschapper en psychiater op drugsverslaving
            • MED-KELG1A Dokteren voor beginners / K3
            • MED-KELG1A-2 Dokteren voor beginners / K4
            • MED-KELG3 Urineweginfecties en SOA
            • MED-KELG6 Leefstijl
            • MED-KELG8 Gezondheid en recht
            • MED-KELG10 Op weg naar vitaliteit: handvatten voor een gelukkig leven
            • MED-KFARM1 Drugs and the brain
            • MED-KFARM2A Molecular pharmacology in drug design
            • MED-KFYS18 Voeding en gezondheid 1 (A+B)
            • MED-KFYS19 Voeding en gezondheid 2 (C+D)
            • MED-KFYS20 Voeding en Sport
            • MED-KGEN2 My family
            • MED-KHEV2A 'Meten is weten'
            • MED-KHEV9 Journal club medical research
            • MED-KHEV9-2 Journal club medical research
            • MED-KIC1 Planetairy Health/duurzaamheid
            • MED-KIQH6 Hoe werkt het zorgstelsel?
            • MED-KMDL1 Wat een (bio)medicus moet weten over eten
            • MED-KNCH1 Inleiding in de neurochirurgie
            • MED-KNCH1-2 inleiding in de neurochirurgie / K4
            • MED-KNEU1 De ziekte van Parkinson in een breder perspectief
            • MED-KPSY2 Omgaan met moeilijke mensen
            • MED-KPSY4 Mindfulness voor (bio)medische professionals / K3
            • MED-KPSY4-2 Mindfulness voor (bio)medische professionals / K4
            • MED-KRAD2 Artificial intelligence for health / K3
            • MED-KRAD3 Onderwijs over Radiologische Anatomie in de 21ste eeuw
            • MED-KREV1 Bewegingsanalyse en klinisch redeneren
            • MED-KRSC1 Een hoorcollege maken en geven voor meerdere generaties tijdens de jaarafsluiting
      • ProceduresProcedures
        • Algemene afspraken en gedragsregels
        • Aanmelden voor onderwijsAanmelden voor onderwijs
          • Stappenplan aanmelding in Osiris
          • Inschrijftermijnen
          • Cursussen jaar 1
          • Cursussen jaar 2
          • Cursussen jaar 3
          • Ingangseisen
          • Herhalen van cursussen
          • Toetsinschrijving
          • Coachgroepindeling en rooster
        • Rooster - My TimetableRooster - My Timetable
          • Rooster opzoeken in My Timetable
          • Biomedische Wetenschappen Jaar 1
          • Biomedische Wetenschappen Jaar 2
          • Biomedische Wetenschappen Jaar 3
          • Onderwijs herhalen
          • Koppelen van rooster aan agenda
        • Infectiepreventie en vaccinatie
        • Onderwijs-en examenregeling
        • Examencommissie
        • Bindend studieadvies
      • Toelating en selectie
    • Tandheelkunde 2022-2023Tandheelkunde 2022-2023
      • Algemene informatieAlgemene informatie
        • Bachelor en Master opleiding
        • Visie en Missie
        • Karakteristieken van het curriculum
        • Curriculumtabel
        • Toelichting op de blokomschrijvingen
        • Geconcentreerde opleiding Tandheelkunde voor artsen (TOVA)
        • Postacademisch Onderwijs Tandheelkunde (PAOT)
        • Boekenlijst, studiebenodigdheden en studiekosten
        • Radboud Honours Academy
        • Wat te doen bij problemen in het onderwijs?
        • Studiebegeleiding
        • Onderwijs- en Examenregeling (OER)
        • Studeren in het buitenland
        • Tandheelkunde Studenten Informatiepunt (T-StIP)
        • Melding afwezigheid
        • Inschrijving en indeling in onderwijs
        • Belangrijke commissies in de onderwijsorganisatieBelangrijke commissies in de onderwijsorganisatie
          • Onderwijs Management Team Tandheelkunde (OMTT)
          • Opleidingscommissie (OLC)
          • Examencommissie
          • Blokcommissies
          • Facultaire Studentenraad (FSR)
      • ProgrammaProgramma
        • Overzicht Tandheelkunde jaar 1Overzicht Tandheelkunde jaar 1
          • Oriëntatie op opleiding en beroep - MED-B1APPVOO
          • Professionele Academische en Professionele Ontwikkeling 1 - MED-B1APPV1
          • Professionele Academische en Professionele Ontwikkeling 2 - MED-B1APPV2
          • Tandheelkundige Kennisgebieden 1 - MED-B1TKG1
          • Tandheelkundige Kennisgebieden 2 - MED-B1TKG2
          • Medisch-Tandheelkundige Interactie 1 - MED-B1MTI1
          • Medisch-Tandheelkundige Interactie 2 - MED-B1MTI2
          • Preklinische Tandheelkunde 1 - MED-B1PK1
          • Preklinische Tandheelkunde 2 - MED-B1PK2
          • RADAr: academische taalvaardigheid NL/ENGRADAr: academische taalvaardigheid NL/ENG
            • RADAr
        • Overzicht Tandheelkunde jaar 2Overzicht Tandheelkunde jaar 2
          • Wetenschappelijke basisvaardigheden 2 - MED-B2We1t
          • Ontsteking en infectie - MED-B2Me1t
          • Communicatie met en rond patiënten 1 - MED-B2GM3t
          • Professionele ontwikkeling 2 - MED-B2GM6rt
          • Restauratie van gebitselementen 2 - MED-B2Td1p
          • Parodontium 2 - MED-B2Td2tr
          • Functie en functieherstel 2 - MED-B2Td3p
          • Lichaamsgroei, gelaatsgroei en gebitsontwikkeling - MED-B2Td5t
          • Integrale zorg 1: diagnostiek, behandelplanning en preventie - MED-B2Ti3pr
          • Vrije keuze - MED-B2Kv1t
        • Overzicht Tandheelkunde jaar 3Overzicht Tandheelkunde jaar 3
          • Wetenschappelijke basisvaardigheden 3 - MED-B3We1t
          • Stoornissen in homeostase - MED-B3Me1t
          • MKA Basis - MED-B3Me2t
          • Communicatie met en rond patiënten 2 - MED-B3GM3t
          • Professionele ontwikkeling 3 - MED-B3GM6r
          • Endodontium 1 - MED-B3Td1t
          • Parodontium 3 - MED-B3Td2k
          • Functie en functieherstel 3 - MED-B3Td3p
          • Functieherstel bij edentaten - MED-B3Td3k
          • Toegepaste groei en ontwikkeling - MED-B3Td5t
          • Integrale zorg 2: eenvoudige behandeling - MED-B3Ti3k
          • Pijn - MED-B3Ti1t
        • De Vrije keuzeruimteDe Vrije keuzeruimte
          • Semester 1Semester 1
            • MED-KANA6 Borst, buik en bekken anatomie
            • MED-KANA7 Van brein naar spier
            • MED-KANA8 Embryologie borst, buik en bekken
            • MED-KANA9 Embryologie van brein naar spier
            • MED-KBCH6A Ziektepreventie én vertraging van veroudering met een pil: is dat mogelijk?
            • MED-KCELB1A Cell migration in health and disease
            • MED-KCNS2A Learn how to learn
            • MED-KCNS4 Early Life: The Key to Preventing Lifelong Physical and Mental Disease
            • MED-KELG1A Dokteren voor beginners
            • MED-KELG5 Familiaal geweld
            • MED-KELG8 Gezondheid en recht
            • MED-KELG9 Contextgebonden zorg: hoe werkt dat nou?
            • MED-KELG10 Op weg naar Vitaliteit; handvatten voor een gelukkig leven
            • MED-KFYS4A Mens en microbiota: een superorganisme?
            • MED-KFYS5 Nierziekten en het belang van ionkanalen
            • MED-KFYS18 Voeding en gezondheid 1 (A+B)
            • MED-KFYS19 Voeding en gezondheid 2 (C+D)
            • MED-KGB1A Global health
            • MED-KGEN1 Dokter, het is toch niet erfelijk? De praktijk van klinische genetische counseling.
            • MED-KGEN2 My family. Een individuele kijk op de patient en zijn/haar familie
            • MED-KGEN3 Biobanking
            • MED-KGEN5 Commerciële Health Check: vloek of zege
            • MED-KINFA1 Student company
            • MED-KIQH7 Ethiek van de maakbare mens
            • MED-KLABGK1 Integratie van wetenschap in de kliniek van de aandoeningen van de ijzerstofwisseling
            • MED-KMDL1 Wat een (bio)medicus moet weten over eten. Over een gezonde voeding en de veranderde behoefte bij ziekte
            • MED-KPSY2 Omgaan met moeilijke mensen. Maak kennis met je eigen psychologische en gender-culturele interactiestijlen en leer omgaan met moeilijk te hanteren gedrag
            • MED-KPSY4 Mindfulness voor (bio)medische professionals
            • MED-KRAD1 Echografie: techniek, anatomie en de praktijk
            • MED-KRIL3 Science presenting
            • MED-KRSC-A Organiseren Radboud Student Conference
          • Semester 2Semester 2
            • MED-KANA6 Borst, buik en bekken anatomie
            • MED-KANA7 Van brein naar spier
            • MED-KANA8 Embryologie borst, buik en bekken
            • MED-KANA9 Embryologie van brein naar spier
            • MED-KANA10 Verbindingen in het brein: hersendissectie van de witte stof
            • MED-KANA11 Anatomie van hoofd en hals
            • MED-KBCH1 De fascinatie van moleculen / K3
            • MED-KBCH1-2 De fascinatie van moleculen / K4
            • MED-KBCH5 Stem cells, Organoïden en Organs-on-Chips
            • MED-KCNS1A Introduction to brain research in humans
            • MED-KCNS3 De kijk van de patiënt, de neurowetenschapper en psychiater op drugsverslaving
            • MED-KELG1A Dokteren voor beginners / K3
            • MED-KELG1A-2 Dokteren voor beginners / K4
            • MED-KELG3 Urineweginfecties en SOA
            • MED-KELG6 Leefstijl
            • MED-KELG8 Gezondheid en recht
            • MED-KELG10 Op weg naar vitaliteit: handvatten voor een gelukkig leven
            • MED-KFARM1 Drugs and the brain
            • MED-KFARM2A Molecular pharmacology in drug design
            • MED-KFYS18 Voeding en gezondheid 1 (A+B)
            • MED-KFYS19 Voeding en gezondheid 2 (C+D)
            • MED-KFYS20 Voeding en Sport
            • MED-KGEN2 My family
            • MED-KHEV2A 'Meten is weten'
            • MED-KHEV9 Journal club medical research
            • MED-KHEV9-2 Journal club medical research
            • MED-KIC1 Planetairy Health/duurzaamheid
            • MED-KIQH6 Hoe werkt het zorgstelsel?
            • MED-KMDL1 Wat een (bio)medicus moet weten over eten
            • MED-KNCH1 Inleiding in de neurochirurgie
            • MED-KNCH1-2 inleiding in de neurochirurgie / K4
            • MED-KNEU1 De ziekte van Parkinson in een breder perspectief
            • MED-KPSY2 Omgaan met moeilijke mensen
            • MED-KPSY4 Mindfulness voor (bio)medische professionals / K3
            • MED-KPSY4-2 Mindfulness voor (bio)medische professionals / K4
            • MED-KRAD2 Artificial intelligence for health / K3
            • MED-KRAD3 Onderwijs over Radiologische Anatomie in de 21ste eeuw
            • MED-KREV1 Bewegingsanalyse en klinisch redeneren
            • MED-KRSC1 Een hoorcollege maken en geven voor meerdere generaties tijdens de jaarafsluiting
      • ProceduresProcedures
        • Algemene procedures
        • Infectiepreventieprotocollen
        • Organisatie afdeling TandheelkundeOrganisatie afdeling Tandheelkunde
          • Functionele en operationele structuur afdeling Tandheelkunde
          • Dagelijks Bestuur Tandheelkunde
          • Hooglerarenoverleg
          • Opleidingsdirecteur
          • Tandheelkundig StudentenOverleg (TSO)
          • Aandachtsvelden
          • Mond-, Kaak- en Aangezichtschirurgie
          • Onderwijspraktijk en Klinieken
          • Onderwijsondersteuning
      • BijlagenBijlagen
        • Taken van blokcoördinator tandheelkunde
        • Blokcoördinatoren en plaatsvervangers Tandheelkunde in 2022-2023
        • Procedure cursusevaluaties
        • Contactinformatie portiersdienst en behandelzalen
        • Overige ondersteunende diensten
        • ICT - Gedragsreglement
        • Calamiteiteninformatie
      • Toelating en selectie
  • MasterMaster
    • Geneeskunde 2022-2023Geneeskunde 2022-2023
      • Algemene informatieAlgemene informatie
        • Masterprogramma Geneeskunde op hoofdlijnen
        • Visie
        • Onderwijsvormen
        • Vervolgopleidingen
        • Boekenljst en studiebenodigheden
        • StudiebegeleidingStudiebegeleiding
          • Stagecoördinator
          • Episodecoördinator
          • Coassistentenopleider
          • Coassistentenbegeleider
          • Affiliatiecoördinator
          • Docentmentor
          • Klinisch docent
          • Studieadviseur
        • Stagecommissie
        • Opleidingscommissie
        • Facultaire Studentenraad (FSR)
        • Ko-Raad
        • OMT-2
        • Studeren in het buitenland
        • Studenten Informatiepunt (StIP)
        • Studievereniging - Medische Faculteitsvereniging Nijmegen (MFVN)
      • ProgrammaProgramma
        • Overzicht Geneeskunde jaar M1 t/m M3
        • Planning 2022-2023 per cogroep
      • ProceduresProcedures
        • Inschrijven
        • Rooster - My TimetableRooster - My Timetable
          • Opstarten My Timetable
          • Uitleg codering start onderwijsblok
          • Rooster zoeken in My Timetable
          • Koppelen van rooster aan agenda
          • Vragen over My Timetable?
        • Infectiepreventie en vaccinatie
        • Verzekeringen
        • De voortgangstoets
        • Onderwijs-en examenregeling
        • Overige regelingen
        • Examencommissie
        • Systematiek van de interne kwaliteitszorg
      • Toelating en selectie
    • Tandheelkunde 2022-2023Tandheelkunde 2022-2023
      • Algemene informatieAlgemene informatie
        • Bachelor en Master opleiding
        • Visie en Missie
        • Karakteristieken van het curriculum
        • Curriculumtabel
        • Toelichting op de blokomschrijvingen
        • Geconcentreerde opleiding Tandheelkunde voor artsen (TOVA)
        • Postacademisch Onderwijs Tandheelkunde (PAOT)
        • Boekenlijst, studiebenodigdheden en studiekosten
        • Radboud Honours Academy
        • Wat te doen bij problemen in het onderwijs?
        • Studiebegeleiding
        • Onderwijs- en Examenregeling (OER)
        • Studeren in het buitenland
        • Tandheelkunde Studenten Informatiepunt (T-StIP)
        • Melding afwezigheid
        • Inschrijving en indeling in onderwijs
        • Belangrijke commissies in de onderwijsorganisatieBelangrijke commissies in de onderwijsorganisatie
          • Onderwijs Management Team Tandheelkunde (OMTT)
          • Opleidingscommissie (OLC)
          • Examencommissie
          • Blokcommissies
          • Facultaire Studentenraad (FSR)
      • ProgrammaProgramma
        • Overzicht Tandheelkunde jaar M1Overzicht Tandheelkunde jaar M1
          • Wetenschappelijke vaardigheden 4 - MED-M1We1t
          • Professionele ontwikkeling 4 - MED-M1GM6r
          • Systemische pathologie - MED-M1Me1t
          • Verdieping functie en functieherstel 4 - MED-M1Td3t
          • Verdieping klinische cariologie en parodontologie - MED-M1Td7t
          • Kind, gebitsontwikkeling en behandelplanning - MED-M1Td8t
          • Preklinische vaardigheidstraining: paro-endo-functieherstel - MED-M1Td7p
          • Intern co-schap MKA chirurgie UMCN - MED-M1Td4s
          • Academisch klinisch rederneren 1 - MED-M1Ti3t
          • Integrale Tandheelkunde: Masterklinieken 1 - MED-M1TI5k
          • Integrale Tandheelkunde: kinderen 1 - MED-M1TI2KR
          • Gerondontologie - MED-M1Ti4t
          • Profieloriëntatie - MED-M1KP1R
        • Overzicht Tandheelkunde jaar M2Overzicht Tandheelkunde jaar M2
          • Wetenschappelijke vaardigheden 5 - MED-M2We1t
          • Professionele ontwikkeling 5 - MED-M2GM6r
          • Tandheelkundige gezondheidszorg - MED-M2GM4t
          • Complexe patiënt - MED-M2Me3t
          • MKA verdieping - MED-M2Me4t
          • Academisch klinisch redeneren 2 - MED-M2Ti3t
          • Integrale tandheelkunde: masterklinieken 2 - MED-M2Ti5k
          • Integrale Tandheelkunde: kinderen 2 - MED-M2Ti2k
          • Capita: medisch/technische vernieuwingen - MED-M2Ti1t
          • Profiel Reconstructief: theorie en verdieping - MED-M2PRtP
          • Profiel Reconstructief: Kliniek 1 - MED-M2PR1K
          • Profiel Kind en Ontwikkeling: theorie en verdieping - MED-M2PKtP
          • Profiel Kind en Ontwikkeling: Kliniek 1 - MED-M2PK1K
          • Profiel Gerodontologie: theorie en verdieping - MED-M2PGtP
          • Profiel Gerodontologie: Kliniek 1 - MED-M2PG1K
          • Profiel Chirurgisch: Kliniek 1 - MED-M2PC1K
          • Profiel Chirurgisch: Theorie en verdieping- MED-M2PCTP
        • Overzicht Tandheelkunde jaar M3Overzicht Tandheelkunde jaar M3
          • Wetenschappelijke vaardigheden 6: onderzoeksstage - MED-M3We1S
          • Professionele Ontwikkeling 6 - MED-M3GM6r
          • Vestiging, praktijkvoering/ organisatie/ team - MED-M3GM5tr
          • Extern co-schap MKA-chirurgie - MED-M3Td4S
          • Integrale tandheelkunde: Masterklinieken 3 - MED-M3Ti5K
          • Academisch klinisch redeneren 3 - MED-M3Ti3t
          • Integrale Tandheelkunde: kwetsbare ouderen - MED-M3Ti4k
          • Praktijkstage en spoedopvang - MED-M3Ti6k
          • Profiel Chirurgisch: kliniek 2 - MED-M3PC1k
          • Profiel Reconstructief: kliniek 2 - MED-M3PR1k
          • Profiel Kind en Ontwikkeling: kliniek 2 - MED-M3PK1k
          • Profiel Gerodontologie: kliniek 2 - MED-M3PG1k
          • Vrije Keuze - MED-M3KV1t
      • ProceduresProcedures
        • Algemene procedures
        • Infectiepreventieprotocollen
        • Organisatie afdeling TandheelkundeOrganisatie afdeling Tandheelkunde
          • Functionele en operationele structuur afdeling Tandheelkunde
          • Dagelijks Bestuur Tandheelkunde
          • Hooglerarenoverleg
          • Opleidingsdirecteur
          • Tandheelkundig StudentenOverleg (TSO)
          • Aandachtsvelden
          • Mond-, Kaak- en Aangezichtschirurgie
          • Onderwijspraktijk en Klinieken
          • Onderwijsondersteuning
      • BijlagenBijlagen
        • Taken van blokcoördinator tandheelkunde
        • Blokcoördinatoren en plaatsvervangers Tandheelkunde
        • Procedure cursusevaluaties
        • Contactinformatie portiersdienst en behandelzalen
        • Overige ondersteunende diensten
        • ICT - Gedragsreglement
        • Calamiteiteninformatie
      • Toelating en inschrijving
Kruimelpad
Studiegids Faculteit der Medische Wetenschappen › Bachelor › Tandheelkunde 2022-2023 › Programma › De Vrije keuzeruimte › Semester 2 › MED-KCNS1A Introduction to brain research ...

MED-KCNS1A Introduction to brain research in humans

{Tit}

Navigatie
  • Tandheelkunde 2022-2023
    • Algemene informatie
    • Programma
      • Overzicht Tandheelkunde jaar 1
      • Overzicht Tandheelkunde jaar 2
      • Overzicht Tandheelkunde jaar 3
      • De Vrije keuzeruimte
        • Semester 1
        • Semester 2
    • Procedures
    • Bijlagen
    • Toelating en selectie

Studiegids per faculteit

  • Filosofie, Theologie en Religiewetenschappen
  • Letteren
  • Managementwetenschappen
  • Medische Wetenschappen
  • Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica
  • Rechtsgeleerdheid
  • Sociale Wetenschappen
  • Radboud Docenten Academie

Contact

Studenten Informatie Punt, Faculteit der Medische Wetenschappen

Bezoekadres:
Geert Grooteplein 21
Nijmegen

Postadres:
Postbus 9101
6500 HB Nijmegen

Student Informatie
tel. 024 - 36 15066 / 15065

Bekijk onze Facebook paginaVolg ons op TwitterBekijk ons LinkedIn profielBekijk ons Youtube kanaal
© 2023 Radboud Universiteit
  • Disclaimer
  • Sitemap
  • Privacy & Cookies
Terug naar boven