Ga naar de inhoud
Studiegidsen
Faculteit der Medische Wetenschappen, 2023-2024
English
Studentenportal
Zoek in de site...
Zoeken
Zoeken
Onderwerp
Medewerkers
MENU
Home
Bachelor
Bachelor
Geneeskunde 2023-2024
Geneeskunde 2023-2024
Herzieningen studiejaar 2023-2024
Algemene informatie
Algemene informatie
Bachelorprogramma op hoofdlijnen
Onderwijskundige uitgangspunten
Inschrijven voor onderwijs
Praktijkervaring, leeromgeving, coaching en projecten
Master Geneeskunde
Vervolgopleidingen
Adviesboekenlijst
Studiebenodigdheden
Radboud Honours Academy
Studiebegeleiding
Opleidingscommissie
Studeren in het buitenland
Studenten Informatiepunt (StIP)
Studievereniging - Medische Faculteitsvereniging Nijmegen (MFVN)
Facultaire Studentenraad (FSR)
Studenten Organisatie voor Onderwijs en Studie (SOOS)
Ko-Raad
Begin introductiecommissie
IFMSA-Nijmegen
Programma
Programma
Overzicht Geneeskunde jaar 1
Overzicht Geneeskunde jaar 2
Overzicht Geneeskunde jaar 3
Minoren
Minoren
MED-B3MIN01: Efficacy and safety of drugs
MED-B3MIN02: Visualizing health and disease
MED-B3MIN03: Translational cardiovascular research
MED-B3MIN04: Cancer mechanisms and Immune defense
MED-B3MIN05: Moving questions: introduction to CHMS
MED-B3MIN06: Global health & infectious diseases
MED-B3MIN08: Research technologies in cancer, immunology and diagnostics
MED-B3MIN10: Diagnostics & molecular research in kidney disease
MED-B3MIN12: Assessment of Surgical Innovation
MED-B3MIN13: Medical biotechnology towards clinical practice
MED-B3MIN14: Neuroscience of stress-related psychopathology
MED-B3MIN16: Translational neuroscience
MED-B3MIN17: Biomedical Research Methods- Premaster minor
MED-B3MIN18: Hemato-Oncology: From Concept to Cure
MED-B3MIN19: Clinical Exercise Physiology
MED-B3MIN21: Breast cancer; biology, treatment, patient
MED-B3MIN22: Hemostasis; a delicate balance!
MED-B3MIN23: Pediatric Infectious Diseases & Immunity
MED-B3MIN25: Sustainable healthcare improvement: principles and practice
MED-B3MIN27: Genomics research – From molecule to population
MED-B3MIN28: Human embryology in perspective
MED-B3MIN29: Control of Infectious Diseases
MED-B3MIN30: Challenges of a future healthy healthcare system
Minor Data Science
Klinische minoren
Klinische minoren
MED-MINK01: Medical Humanities: mens in geneeskunde
MED-MINK03: Oncologie in beeld
MED-MINK04: Neurorevalidatie - de mens als geboren aanpasser
MED-MINK06: Buiten de grenzen van curatieve zorg
MED-MINK07: Klinische immunologie: puzzelen van bench tot bedside
MED-MINK09: Het fascinerende brein; een multidisciplinaire verdieping in de pathologie van de hersenen
MED-MINK10: Hart voor de acute geneeskunde
MED-MINK13: Beter beslissen is beter dokteren
MED-MINK14: Medisch leiderschap
MED-MINK15: Dokter, het is toch niet erfelijk?
MED-MINK16: Clinical infectious diseases and global health
MED-MINK17: Kwetsbare groepen
MED-MINK18 Klinische farmacologie en toxicologie
MED-MINK19: Het kind in nood van klein tot groot
MED-MINK20: Snijdende specialismen
MED-MINK22: Verlos & Gyn: de vrouw bezien
MED-MINK23: Transgenderzorg: van jong tot oud
De Vrije keuzeruimte
De Vrije keuzeruimte
Overzicht Vrije keuzeruimte cursussen
Overzicht Vrije keuzeruimte cursussen
MED-VK15-01: Klinische anatomie van borst, buik en bekken
MED-VK15-02: Van brein naar spier
MED-VK15-03: Embryologie borst, buik en bekken
MED-VK15-04: Embryologie van brein naar spier
MED-VK15-05: De anatomische les: dissectie in een klinisch perspectief
MED-VK15-06: Anatomie van hoofd en hals: basis
MED-VK15-07: Anatomie van hoofd en hals: klinische insteek
MED-VK15-08: De fascinatie van moleculen
MED-VK15-09: Ziektepreventie & verouderingsvertraging
MED-VK15-10: Introduction to cell migration
MED-VK15-11: Introduction to medical neuroscience
MED-VK15-12: Learn how to learn
MED-VK15-13: Dokteren voor beginners
MED-VK15-14: Man of vrouw maakt het uit?
MED-VK15-15: Familiaal geweld. Wat kun je ermee als arts?
MED-VK15-16: Op weg naar vitaliteit
MED-VK15-17: Molecular pharmacology in drug design
MED-VK15-18: Mens en microbiota
MED-VK15-19: Nierziekten en het belang van ionkanalen
MED-VK15-20: Voeding en gezondheid 1
MED-VK15-21: Voeding en gezondheid 2
MED-VK15-22: Voeding en sport
MED-VK15-23: Dokter, het is toch niet erfelijk?
MED-VK15-24: My family
MED-VK15-25: Test jezelf gezond? De (on)zin van preventief testen en scannen
MED-VK15-26: Het Perioperatieve proces
MED-VK15-31: Wat een biomedicus moet weten over eten
MED-VK15-32: Inleiding in de neurochirurgie
MED-VK15-33: Omgaan met moeilijke mensen
MED-VK15-35: Artificial intelligence for health
MED-VK15-36: Science Presentations: Delivery & Design
MED-VK15-38: Medische Aansprakelijkheid
MED-VK30-01: Stamcellen, Organoïden & Organs-on-Chip
MED-VK30-02: De kijk vd patient, ... drug verslaving
MED-VK30-03: Early Life: the key to preventing
MED-VK30-04: Leefstijl
MED-VK30-05: Gezondheid en recht
MED-VK30-07: Introduction to global health
MED-VK30-08: Biobanking
MED-VK30-09: Hoe werkt het zorgstelsel?
MED-VK30-10: Ethiek van de maakbare mens
MED-VK30-11: De ziekte van Parkinson
MED-VK30-12: Echografie
MED-VK30-13: Radiologische Anatomie in de 21e eeuw
MED-VK30-14: Bewegingsanalyse en klinisch redeneren
Procedures
Procedures
Algemene afspraken en gedragsregels
Aanmelden voor onderwijs
Aanmelden voor onderwijs
Stappenplan aanmelding in Osiris
Inschrijftermijnen
Cursussen jaar 1
Cursussen jaar 2
Cursussen jaar 3
Bijzonderheden Klinische Vraagstukken en PPG jaar 2 en 3
Ingangseisen
Toetsinschrijving
Coachgroep indeling
Rooster - My Timetable
Rooster - My Timetable
Roostergroepnummer per cursus opzoeken
Rooster zoeken in My Timetable
Infectiepreventie en vaccinatie
Voortgangstoets
Onderwijs-en examenregeling
Examencommissie
Bindend studieadvies
Toelating en selectie
Biomedische Wetenschappen 2023-2024
Biomedische Wetenschappen 2023-2024
Herzieningen studiejaar 2023-2024
Algemene informatie
Algemene informatie
Bachelorprogramma op hoofdlijnen
Onderwijskundige uitgangspunten
Inschrijven voor onderwijs
Praktijkervaring, leeromgeving, coaching en projecten
Pre-Master Biomedical Sciences
Adviesboekenlijst
Studiebenodigdheden
Radboud Honours Academy
Studiebegeleiding
Opleidingscommissie
Studeren in het buitenland
Studenten Informatiepunt (StIP)
Studievereniging - Medische Faculteitsvereniging Nijmegen (MFVN)
Facultaire Studentenraad (FSR)
Studenten Organisatie voor Onderwijs en Studie (SOOS)
Begin introductiecommissie
Programma
Programma
Overzicht Biomedische Wetenschappen jaar 1
Overzicht Biomedische Wetenschappen jaar 2
Overzicht Biomedische Wetenschappen jaar 3
Minoren
Minoren
MED-B3MIN01: Efficacy and safety of drugs
MED-B3MIN02: Visualizing health and disease
MED-B3MIN03: Translational cardiovascular research
MED-B3MIN04: Cancer mechanisms and Immune defense
MED-B3MIN05: Moving questions: introduction to CHMS
MED-B3MIN06: Global health & infectious diseases
MED-B3MIN08: Research technologies in cancer, immunology and diagnostics
MED-B3MIN10: Diagnostics & molecular research in kidney disease
MED-B3MIN12: Assessment of Surgical Innovation
MED-B3MIN13: Medical biotechnology towards clinical practice
MED-B3MIN14: Neuroscience of stress-related psychopathology
MED-B3MIN16: Translational neuroscience
MED-B3MIN17: Biomedical Research Methods- Premaster minor
MED-B3MIN18: Hemato-Oncology: From Concept to Cure
MED-B3MIN19: Clinical Exercise Physiology
MED-B3MIN21: Breast cancer; biology, treatment, patient
MED-B3MIN22: Hemostasis; a delicate balance!
MED-B3MIN23: Pediatric Infectious Diseases & Immunity
MED-B3MIN25: Sustainable healthcare improvement: principles and practice
MED-B3MIN27: Genomics research – From molecule to population
MED-B3MIN28: Human embryology in perspective
MED-B3MIN29: Control of Infectious Diseases
MED-B3MIN30: Challenges of a future healthy healthcare system
Minor Data Science
KOBA
KOBA
MED-B3KOB: Advanced data analysis and programming
MED-B3KOE: Science in action, philosophy & the dynamics of science
MED-B3KOF: From mice to men: translating animal research into clinical benefit
MED-B3KOG: Popular science writing
MED-B3KOH: Consultancy
Bachelorstage
Bachelorstage
MED-B3WR: Bachelor writing
De Vrije keuzeruimte
De Vrije keuzeruimte
Overzicht Vrije keuzeruimte cursussen
Overzicht Vrije keuzeruimte cursussen
MED-VK15-01: Klinische anatomie van borst, buik en bekken
MED-VK15-02: Van brein naar spier
MED-VK15-03: Embryologie borst, buik en bekken
MED-VK15-04: Embyologie van brein naar spier
MED-VK15-05: De anatomische les: dissectie in een klinisch perspectief
MED-VK15-06: Anatomie van hoofd en hals: basis
MED-VK15-07: Anatomie van hoofd en hals: klinische insteek
MED-VK15-08: De fascinatie van moleculen
MED-VK15-09: Ziektepreventie & verouderingsvertraging
MED-VK15-10: Introduction to cell migration
MED-VK15-11: Introduction to medical neuroscience
MED-VK15-12: Learn how to learn
MED-VK15-13: Dokteren voor beginners
MED-VK15-14: Man of vrouw maakt het uit?
MED-VK15-15: Familiaal geweld. Wat kun je ermee als arts?
MED-VK15-16: Op weg naar vitaliteit
MED-VK15-17: Molecular pharmacology in drug design
MED-VK15-18: Mens en microbiota
MED-VK15-19: Nierziekten en het belang van ionkanalen
MED-VK15-20: Voeding en gezondheid 1
MED-VK15-21: Voeding en gezondheid 2
MED-VK15-22: Voeding en sport
MED-VK15-23: Dokter, het is toch niet erfelijk?
MED-VK15-24: My family
MED-VK15-25: Test jezelf gezond? De (on)zin van preventief testen en scannen
MED-VK15-26: Het Perioperatieve proces
MED-VK15-31: Wat een biomedicus moet weten over eten
MED-VK15-32: Inleiding in de neurochirurgie
MED-VK15-33: Omgaan met moeilijke mensen
MED-VK15-35: Artificial intelligence for health
MED-VK15-36: Science Presentations: Delivery & Design
MED-VK15-38: Medische Aansprakelijkheid
MED-VK30-01: Stamcellen, Organoïden & Organs-on-Chip
MED-VK30-02: De kijk vd patient, ... drug verslaving
MED-VK30-03: Early Life: the key to preventing
MED-VK30-04: Leefstijl
MED-VK30-05: Gezondheid en recht
MED-VK30-07: Introduction to global health
MED-VK30-08: Biobanking
MED-VK30-09: Hoe werkt het zorgstelsel?
MED-VK30-10: Ethiek van de maakbare mens
MED-VK30-11: De ziekte van Parkinson
MED-VK30-12: Echografie
MED-VK30-13: Radiologische Anatomie in de 21e eeuw
MED-VK30-14: Bewegingsanalyse en klinisch redeneren
Procedures
Procedures
Algemene afspraken en gedragsregels
Aanmelden voor onderwijs
Aanmelden voor onderwijs
Stappenplan aanmelding in Osiris
Inschrijftermijnen
Cursussen jaar 1
Cursussen jaar 2
Cursussen jaar 3
Ingangseisen
Toetsinschrijving
Coachgroep indeling
Rooster - My Timetable
Rooster - My Timetable
Roostergroepnummer per cursus opzoeken
Rooster zoeken in My Timetable
Infectiepreventie en vaccinatie
Onderwijs-en examenregeling
Examencommissie
Bindend studieadvies
Toelating en selectie
Tandheelkunde 2023-2024
Tandheelkunde 2023-2024
Algemene informatie
Algemene informatie
Bachelor en Master opleiding
Visie en Missie
Karakteristieken van het curriculum
Curriculumtabel
Toelichting op de blokomschrijvingen
Geconcentreerde opleiding Tandheelkunde voor artsen (TOVA)
Postacademisch Onderwijs Tandheelkunde (PAOT)
Boekenlijst, studiebenodigdheden en studiekosten
Radboud Honours Academy
Wat te doen bij problemen in het onderwijs?
Studiebegeleiding
Onderwijs- en Examenregeling (OER)
Studeren in het buitenland
Tandheelkunde Studenten Informatiepunt (T-StIP)
Melding afwezigheid
Inschrijving en indeling in onderwijs
Belangrijke commissies in de onderwijsorganisatie
Belangrijke commissies in de onderwijsorganisatie
Onderwijs Management Team Tandheelkunde (OMTT)
Opleidingscommissie (OLC)
Examencommissie
Blokcommissies
Commissie Bindend Studieadvies
Facultaire Studentenraad (FSR)
Programma
Programma
Overzicht Tandheelkunde jaar 1
Overzicht Tandheelkunde jaar 1
Oriëntatie op opleiding en beroep - MED-B1APPVOO
Professionele Academische en Professionele Ontwikkeling 1 - MED-B1APPV1
Professionele Academische en Professionele Ontwikkeling 2 - MED-B1APPV2
Tandheelkundige Kennisgebieden 1 - MED-B1TKG1
Tandheelkundige Kennisgebieden 2 - MED-B1TKG2
Medisch-Tandheelkundige Interactie 1 - MED-B1MTI1
Medisch-Tandheelkundige Interactie 2 - MED-B1MTI2
Preklinische Tandheelkunde 1 - MED-B1PK1
Preklinische Tandheelkunde 2 - MED-B1PK2
RADAr: academische taalvaardigheid NL/ENG
Overzicht Tandheelkunde jaar 2
Overzicht Tandheelkunde jaar 2
Academische Professionele en Persoonlijke Vorming 3 - MED-B2APPV3
Academische Professionele en Persoonlijke Vorming 4 - MED-B2APPV4
Vrije Keuze bachelor - MED-B2APPVVK
Tandheelkundige Kennisgebieden 3 - MED-B2TKG3
Tandheelkundige Kennisgebieden 4 - MED-B2TKG4
Medisch-Tandheelkundige Interactie 3 - MED-B2MTI3
Medisch-Tandheelkundige Interactie 4 - MED-B2MTI4
Preklinische Tandheelkunde 3 - MED-B2PK3
Preklinische Tandheelkunde 4 - MED-B2PK4
Bachelorkliniek 2e jaar - MED-B2BK
Overzicht Tandheelkunde jaar 3
Overzicht Tandheelkunde jaar 3
Wetenschappelijke basisvaardigheden 3 - MED-B3We1t
Stoornissen in homeostase - MED-B3Me1t
MKA Basis - MED-B3Me2t
Communicatie met en rond patiënten 2 - MED-B3GM3t
Professionele ontwikkeling 3 - MED-B3GM6r
Endodontium 1 - MED-B3Td1t
Parodontium 3 - MED-B3Td2k
Functie en functieherstel 3 - MED-B3Td3p
Functieherstel bij edentaten - MED-B3Td3k
Toegepaste groei en ontwikkeling - MED-B3Td5t
Integrale zorg 2: eenvoudige behandeling - MED-B3Ti3k
Pijn - MED-B3Ti1t
De Vrije keuzeruimte
De Vrije keuzeruimte
Overzicht Vrije keuzeruimte cursussen
Overzicht Vrije keuzeruimte cursussen
MED-VK15-01: Klinische anatomie van borst, buik en bekken
MED-VK15-02: Van brein naar spier
MED-VK15-03: Embryologie borst, buik en bekken
MED-VK15-04: Embyologie van brein naar spier
MED-VK15-05: De anatomische les: dissectie in een klinisch perspectief
MED-VK15-06: Anatomie van hoofd en hals: basis
MED-VK15-07: Anatomie van hoofd en hals: klinische insteek
MED-VK15-08: De fascinatie van moleculen
MED-VK15-09: Ziektepreventie & verouderingsvertraging
MED-VK15-10: Introduction to cell migration
MED-VK15-11: Introduction to medical neuroscience
MED-VK15-12: Learn how to learn
MED-VK15-13: Dokteren voor beginners
MED-VK15-14: Man of vrouw maakt het uit?
MED-VK15-15: Familiaal geweld. Wat kun je ermee als arts?
MED-VK15-16: Op weg naar vitaliteit
MED-VK15-17: Molecular pharmacology in drug design
MED-VK15-18: Mens en microbiota
MED-VK15-19: Nierziekten en het belang van ionkanalen
MED-VK15-20: Voeding en gezondheid 1
MED-VK15-21: Voeding en gezondheid 2
MED-VK15-22: Voeding en sport
MED-VK15-23: Dokter, het is toch niet erfelijk?
MED-VK15-24: My family
MED-VK15-25: Test jezelf gezond? De (on)zin van preventief testen en scannen
MED-VK15-26: Het Perioperatieve proces
MED-VK15-31: Wat een biomedicus moet weten over eten
MED-VK15-32: Inleiding in de neurochirurgie
MED-VK15-33: Omgaan met moeilijke mensen
MED-VK15-35: Artificial intelligence for health
MED-VK15-36: Science Presentations: Delivery & Design
MED-VK15-38: Medische Aansprakelijkheid
MED-VK30-01: Stamcellen, Organoïden & Organs-on-Chip
MED-VK30-02: De kijk vd patient, ... drug verslaving
MED-VK30-03: Early Life: the key to preventing
MED-VK30-04: Leefstijl
MED-VK30-05: Gezondheid en recht
MED-VK30-07: Introduction to global health
MED-VK30-08: Biobanking
MED-VK30-09: Hoe werkt het zorgstelsel?
MED-VK30-10: Ethiek van de maakbare mens
MED-VK30-11: De ziekte van Parkinson
MED-VK30-12: Echografie
MED-VK30-13: Radiologische Anatomie in de 21e eeuw
MED-VK30-14: Bewegingsanalyse en klinisch redeneren
Procedures
Procedures
Algemene procedures
Infectiepreventieprotocollen
Organisatie afdeling Tandheelkunde
Organisatie afdeling Tandheelkunde
Functionele en operationele structuur afdeling Tandheelkunde
Afdelingsleiding Tandheelkunde
Hooglerarenoverleg
Opleidingsdirecteur
Tandheelkundig StudentenOverleg (TSO)
Mond-, Kaak- en Aangezichtschirurgie
Academische Verwijspraktijk Tandheelkunde (AVT)
Onderwijsondersteuning
Bijlagen
Bijlagen
Cursuscoördinatoren en plaatsvervangers Tandheelkunde in 2023-2024
Contactinformatie portiersdienst en behandelzalen
Overige ondersteunende diensten
ICT - Gedragsreglement
Calamiteiteninformatie
Toelating en selectie
Master
Master
Geneeskunde 2023-2024
Geneeskunde 2023-2024
Algemene informatie
Algemene informatie
Masterprogramma Geneeskunde op hoofdlijnen
Visie
Onderwijsvormen
Vervolgopleidingen
Boekenljst en studiebenodigheden
Studiebegeleiding
Studiebegeleiding
Stagecoördinator
Episodecoördinator
Coassistentenopleider
Coassistentenbegeleider
Affiliatiecoördinator
Docentmentor
Klinisch docent
Studieadviseur
Stagecommissie
Opleidingscommissie
Facultaire Studentenraad (FSR)
Ko-Raad
OMT-2
Studeren in het buitenland
Studenten Informatiepunt (StIP)
Studievereniging - Medische Faculteitsvereniging Nijmegen (MFVN)
Programma
Programma
Overzicht Geneeskunde jaar M1 t/m M3
Planning 2023-2024 per cogroep
Procedures
Procedures
Inschrijven
Rooster - My Timetable
Rooster - My Timetable
Opstarten My Timetable
Uitleg codering start onderwijsblok
Rooster zoeken in My Timetable
Vragen over My Timetable?
Infectiepreventie en vaccinatie
Verzekeringen
De voortgangstoets
Onderwijs-en examenregeling
Overige regelingen
Examencommissie
Systematiek van de interne kwaliteitszorg
Toelating en selectie
Tandheelkunde 2023-2024
Tandheelkunde 2023-2024
Algemene informatie
Algemene informatie
Bachelor en Master opleiding
Visie en Missie
Karakteristieken van het curriculum
Curriculumtabel
Toelichting op de blokomschrijvingen
Geconcentreerde opleiding Tandheelkunde voor artsen (TOVA)
Postacademisch Onderwijs Tandheelkunde (PAOT)
Boekenlijst, studiebenodigdheden en studiekosten
Radboud Honours Academy
Wat te doen bij problemen in het onderwijs?
Studiebegeleiding
Onderwijs- en Examenregeling (OER)
Studeren in het buitenland
Tandheelkunde Studenten Informatiepunt (T-StIP)
Melding afwezigheid
Inschrijving en indeling in onderwijs
Belangrijke commissies in de onderwijsorganisatie
Belangrijke commissies in de onderwijsorganisatie
Onderwijs Management Team Tandheelkunde (OMTT)
Opleidingscommissie (OLC)
Examencommissie
Blokcommissies
Facultaire Studentenraad (FSR)
Programma
Programma
Overzicht Tandheelkunde jaar M1
Overzicht Tandheelkunde jaar M1
Wetenschappelijke vaardigheden 4 - MED-M1We1t
Professionele ontwikkeling 4 - MED-M1GM6r
Systemische pathologie - MED-M1Me1t
Verdieping functie en functieherstel 4 - MED-M1Td3t
Verdieping klinische cariologie en parodontologie - MED-M1Td7t
Kind, gebitsontwikkeling en behandelplanning - MED-M1Td8t
Preklinische vaardigheidstraining: paro-endo-functieherstel - MED-M1Td7p
Intern co-schap MKA chirurgie UMCN - MED-M1Td4s
Academisch klinisch rederneren 1 - MED-M1Ti3t
Integrale Tandheelkunde: Masterklinieken 1 - MED-M1TI5k
Integrale Tandheelkunde: kinderen 1 - MED-M1TI2KR
Gerondontologie - MED-M1Ti4t
Profieloriëntatie - MED-M1KP1R
Overzicht Tandheelkunde jaar M2
Overzicht Tandheelkunde jaar M2
Wetenschappelijke vaardigheden 5 - MED-M2We1t
Professionele ontwikkeling 5 - MED-M2GM6r
Tandheelkundige gezondheidszorg - MED-M2GM4t
Complexe patiënt - MED-M2Me3t
MKA verdieping - MED-M2Me4t
Academisch klinisch redeneren 2 - MED-M2Ti3t
Integrale tandheelkunde: masterklinieken 2 - MED-M2Ti5k
Integrale Tandheelkunde: kinderen 2 - MED-M2Ti2k
Capita: medisch/technische vernieuwingen - MED-M2Ti1t
Profiel Reconstructief: theorie en verdieping - MED-M2PRtP
Profiel Reconstructief: Kliniek 1 - MED-M2PR1K
Profiel Kind en Ontwikkeling: theorie en verdieping - MED-M2PKtP
Profiel Kind en Ontwikkeling: Kliniek 1 - MED-M2PK1K
Profiel Gerodontologie: theorie en verdieping - MED-M2PGtP
Profiel Gerodontologie: Kliniek 1 - MED-M2PG1K
Profiel Chirurgisch: Kliniek 1 - MED-M2PC1K
Profiel Chirurgisch: Theorie en verdieping- MED-M2PCTP
Overzicht Tandheelkunde jaar M3
Overzicht Tandheelkunde jaar M3
Wetenschappelijke vaardigheden 6: onderzoeksstage - MED-M3We1S
Professionele Ontwikkeling 6 - MED-M3GM6r
Vestiging, praktijkvoering/ organisatie/ team - MED-M3GM5tr
Extern co-schap MKA-chirurgie - MED-M3Td4S
Integrale tandheelkunde: Masterklinieken 3 - MED-M3Ti5K
Academisch klinisch redeneren 3 - MED-M3Ti3t
Integrale Tandheelkunde: kwetsbare ouderen - MED-M3Ti4k
Praktijkstage en spoedopvang - MED-M3Ti6k
Profiel Chirurgisch: kliniek 2 - MED-M3PC1k
Profiel Reconstructief: kliniek 2 - MED-M3PR1k
Profiel Kind en Ontwikkeling: kliniek 2 - MED-M3PK1k
Profiel Gerodontologie: kliniek 2 - MED-M3PG1k
Vrije Keuze - MED-M3KV1t
Procedures
Procedures
Algemene procedures
Infectiepreventieprotocollen
Organisatie afdeling Tandheelkunde
Organisatie afdeling Tandheelkunde
Functionele en operationele structuur afdeling Tandheelkunde
Afdelingsleiding Tandheelkunde
Hooglerarenoverleg
Opleidingsdirecteur
Tandheelkundig StudentenOverleg (TSO)
Mond-, Kaak- en Aangezichtschirurgie
Academische Verwijspraktijk Tandheelkunde (AVT)
Onderwijsondersteuning
Bijlagen
Bijlagen
Blokcoördinatoren en plaatsvervangers Tandheelkunde
Contactinformatie portiersdienst en behandelzalen
Overige ondersteunende diensten
ICT - Gedragsreglement
Calamiteiteninformatie
Toelating en inschrijving
Studiegids Faculteit der Medische Wetenschappen
›
Bachelor
›
Geneeskunde 2023-2024
›
Programma
›
Klinische minoren
›
MED-MINK09: Het fascinerende brein; een ...
MED-MINK09: Het fascinerende brein; een multidisciplinaire verdieping in de pathologie van de hersenen
Het fascinerende brein; een multidisciplinaire verdieping in de pathologie van de hersenen
Navigatie
Klinische minoren
MED-MINK01: Medical Humanities: mens in geneeskunde
MED-MINK03: Oncologie in beeld
MED-MINK04: Neurorevalidatie - de mens als geboren aanpasser
MED-MINK06: Buiten de grenzen van curatieve zorg
MED-MINK07: Klinische immunologie: puzzelen van bench tot bedside
MED-MINK09: Het fascinerende brein; een multidisciplinaire verdieping in de pathologie van de hersenen
MED-MINK10: Hart voor de acute geneeskunde
MED-MINK13: Beter beslissen is beter dokteren
MED-MINK14: Medisch leiderschap
MED-MINK15: Dokter, het is toch niet erfelijk?
MED-MINK16: Clinical infectious diseases and global health
MED-MINK17: Kwetsbare groepen
MED-MINK18 Klinische farmacologie en toxicologie
MED-MINK19: Het kind in nood van klein tot groot
MED-MINK20: Snijdende specialismen
MED-MINK22: Verlos & Gyn: de vrouw bezien
MED-MINK23: Transgenderzorg: van jong tot oud